środa, 29 czerwca 2011

Zamieszaj z nami Zdolnymi rekami:)

Zamilkłam ostatnio :/
 Jakoś więcej czasu spędzam na Facebooku. Poza tym biegam jak opentana i próbuję załatwić wszystkie swoje sprawy naraz - niedobrze. Na dokładkę pogoda- czytaj upały - mi nie słuzą. Oj nie!
Wyrzuty sumienia nie dają mi spokoju. Głos w głowie męczy, że nic nie pisze:(
A nazbierało się trochę:)
Gorący temat to warsztaty w Lubinie Zdolne Ręce na których się uczyłam i bawiłam. Ze strony Zdolnych Rąk pożyczam sobie zdjęcia. Sama aparatu tradycyjnie nie wzięłam.
Dzień pierwszy:)

Gdy dziewczyny tak wdzięcznie pozowały ja szczęśliwa buszowałam po giełdzie za starociami a później na targach rękodzieła:)


Tu , już jestem po warsztatach balonika:), a laski "męczą" Sylwię Sewerin. Za to efekty męczenia niesamowite. Zdjęcia można zobaczyć na Zdolnych Rękach.
Od obiadu miałam czas dla siebie i tylko popatrzcie. Zdjęcia zaczerpnęłam z MIK




były również przyjemności dla małych
 i większych (Bayer Full)

Ok! na dziś koniec. Późno jest, pora spać:) 

2 komentarze:

Zdolne Ręce - Lubin 2011 pisze...

Cieszę się, że byłaś Renatko!
Powoli uzupełniam zdjęcia... więc będziesz mogła podbierać.
Buziole i ściskam
L.

Trzpiot pisze...

O, moje dziecię! Nawet nie pomyślałam żeby wejść na stronę MIK, dzięki!!! :)

Nie zwlekaj z realizacja dobrego pomysłu.
Może się zdarzyć, ze ktoś inny też na niego wpadnie.
Wygrywa ten, kto pierwszy zacznie działać:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, to to zaznaczam), Proszę nie kopiować i nie wykorzystywac ich bez mojej zgody.

Archiwum bloga