czwartek, 21 lipca 2011

sz, sz, padać przestało

Kiedyś przecież padać przestanie,
Słońca wstanie promienny jeż
I nie będzie tak szaro kochanie,
I nie będzie tylu słów na "sz"
                     Marek Grechuta - Deszcz na jeziorach



Kasia stwierdziła, że jestem deczko stuknięta:)
Ale ja lubię taką pogodę i Marka Grechutę i Pod Budą i Skaldów i Osiecką:)
Choć jak zaczęłam ją wypytywać o słowa piosenki, które chodziły mi po głowie, to się  nie dziwię.


I powiem wam, ze ledwo wstawiłam fragment tekstu zrobiło się cicho. Nie wiem, czy przestało padać, czy dalej kropi. Lecz już po kryjomu;)


Dzień dla mnie doskonały do prac kraftowych, ino co z tego. Ledwo wzięłam szydełko do reki to ciągle coś, albo ktoś.
Choć na blogi to czas znalazłam:) 
Siedziałam z rana przy kawce i oglądałam prinsesseelin         





         zerkając na cudo, które ostatnio sobie zakupiłam w Tesco:)





Prawda, ze ładny uciesz-acz kobiecy:) Bo wiecie, myślę, że kobiecie wystarczą zakupy: ciuchy,durnostojki, by  była zadowolona . No cóż,  ja w każdym razie do takich nalezę:)


Przy okazji stwierdziłam, ze czas na porządki zdjęciowe:) Niektóre z was je pamiętają z poprzedniego bloga. Uwaga będę zanudzać! 

SZYCIOWO.

Motylek, którego można przypiąć do włosów ,opaski lub jako broszka.



Skrzydełka coś a'la Tylda     i     strój karnawałowy. Byłyśmy na etapie Madagaskaru:)


Urocza zeberka :) O malowaniu twarzy jeszcze kiedyś napisze.

Pada!

Może jutro będzie cieplej. 
Czego wszystkim nam życzę!



7 komentarzy:

MamaKini pisze...

Wszystko piękne ale...skrzydła poezja :)

Kasia pisze...

oj tylko deczko :P
ale jak sobie uszyję takie skrzydła, to będę paradować razem z Kasicą i wtedy to ja będę stuknięta i to nie deczko :P
znasz ten blog??moja forumowa koleżanka takie cuda tworzy
http://robalowadziupla.blogspot.com/2011/07/karaiby.html


1 -koniecznie odbierz pocztę
2 - w niedzielę, jak nie będzie padać, jedziemy razem

Kasia pisze...

a ten link coś dziwnie działa - zgłaszam reklamację :P

kasia pisze...

Wytworki i zakupy super!!!A ja też lubię nasz "lipcopad".Buziole:)

Trzpiot pisze...

nie wiem czego mi dziś bardziej potrzeba- tych skrzydełek czy zebrzych czułek ;) mam doła :(

rozanecznik pisze...

MamoKini cieszy mnie wieść o podobaniu się skrzydełek:)
Kaziu-Zjawo sorki za bełkot dzisiejszy i masz racje coś źle ten link działa:)Do poprawki!
Kasiu- lipcopad w deseczkę;)
Trzpiocie- jak cię pocieszyć:( Buziaki przesyłam i jutro będzie lepiej:)

darsi pisze...

Skrzydełka przecudniaste :) Zakupki również wpadły mi w oko - w takim kubku herbata lub kawka musi wspaniale smakować czy za oknem deszcz czy słonko :) Buziaki Reniu!:*

Nie zwlekaj z realizacja dobrego pomysłu.
Może się zdarzyć, ze ktoś inny też na niego wpadnie.
Wygrywa ten, kto pierwszy zacznie działać:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, to to zaznaczam), Proszę nie kopiować i nie wykorzystywac ich bez mojej zgody.

Archiwum bloga