wtorek, 2 sierpnia 2011

Papier, krzyżyki i szydełko:)

 Nie , żebym z papieru szydełkowała, choć podoba mi się ta myśl i może warto spróbować;) ale będzie dzis o papierze, szydełku i krzyżykach.  
Taaak groch z kapustą. Tak to jest jak się nie pisze na bieżąco a potem nie wiadomo od czego zacząc.
Nie lubię pisać , nie idzie mi to za bardzo, a moze dlatego że za szybko myślę i nie chce mi się zastanawiać nad poprawnościa tego co pisze? Ej! Niedobrze:)
Za to ci, którzy mnie znają, wiedzą, ze gadam jak najęta:)
~~~
24 lipca byłyśmy a własciwie byliśmy rodzinnie w Dusznikach Zdrój na Święcie Papieru.
Wyczerpałyśmy papier żółciutki:)


Nasze pociechy miały niezła zabawe. Barwiły, malowały, drukowały i szalały.
No tak zapomniałam dodac, że wybraliśmy się z rodzinką Kasi. To był szalony
 dzień. Zwłaszcza , ze moja panna nic tylko poszukiwała ciągle syna Kasieńki- no miłość:)
Barwienie wody do marmurków.

Batik na papierze. Kasia dostała kolorowankę o której niestety zapomniałyśmy:(



Papierki jeszcze się pojawia na blogu, bo przecież trzeba coś podziałac:)                                                                             Choć Miśce nie potrzeba ekstra papierków - działa:)     
Ja krzyżykuję i szydełkuję a misiek dotrzymuje mi towarzystwa.








Angelina Balerina od Myszeczkuni.
 
Szydełkowe kwadraciki:)

                   
A na koniec  różowe pozdrowienia:)



6 komentarzy:

Kasia pisze...

ej co tak mało zdjęć, gaduło :)
mysza wyszła fajnie, a Kaśka za balonem(?) rumieńców nabrała ;)

rozanecznik pisze...

nie pytałam cie o pozwolenie Kasiu, czy mogę twoje zdjęcia wstawić:)

MADA pisze...

ach znowu się zgapiłam z tymi Dusznikami ! ciołek matołek .. co roku to samo .. po fakcie w łeb się stukam .. no to może w przyszłym roku mi się uda :P

rozanecznik pisze...

Mada tez sie powinnam postukać. Czemu ja sie ciebie nie zapytałam czy będziesz? Obie jesteśmy stuk puk:)

kachasek pisze...

chyba jesteśmy ;) bo Wałbrzych chyba tylko jeden w Polsce jest ;)
w Dusznikach wieki już nie byłam...

rozanecznik pisze...

Hej Kachasku! A ja własnie obmyślam spotkanie robótkujących babeczek:) A dzisiaj odkrywałam tereny Chełmska Śląskiego:)

Nie zwlekaj z realizacja dobrego pomysłu.
Może się zdarzyć, ze ktoś inny też na niego wpadnie.
Wygrywa ten, kto pierwszy zacznie działać:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, to to zaznaczam), Proszę nie kopiować i nie wykorzystywac ich bez mojej zgody.

Archiwum bloga