środa, 11 stycznia 2012

ze starej szafy

Efekty porządkowania w zdjęciach i szafie. Moje skończone ponczo:)
Już nie pamiętam kiedy zaczęłam robić ale trwało to bardzo, bardzo długo.








Duże formy szydełkowe jednak nie dla mnie.
Dobrze, że skończona praca mi się podoba i super nosi:)
Przy okazji pochwalę się  broszką-kwiatkiem, który dostałam w prezencie od Kasi  na spotkaniu TU







Na koniec mego dzisiejszego bezlotnego wpisu rzecz która kiedyś zrobiłam i podarowałam - tu tłumacze się gdyby ktoś miał zamiar mnie powyzywać jak Madzikę;) - sznureczek koralików na szydełku.

Kochane dziewczyny i może nie tylko, pozdrawiam was serdecznie i przepraszam, ze mnie tak mało ostatnio.

Ps. Madziko coś dziwnego się faktycznie dzieje. Już Trzpiot zgłaszała mi , ze  nie może zostawić komentarza. Nie wiem czemu- niestety:(




8 komentarzy:

Rena Tuśka pisze...

No dobra trudno się pisze. Żebym jeszcze wiedziała czemu!

Rena Tuśka pisze...

może teraz:)?

Kasia pisze...

wiesz, że rozmowa samym ze sobą oznacza chorobę psychiczną ???:P
ponczo piękne, róża też :)
buziole

madzika pisze...

no wreszcie się udało.Efekty porządkowania świetne.A wiesz ,że ja wygrzebałam stare szydełka mojej babci no i też próbuję coś dłubać :)

madzika pisze...

p.s. ale mi reklamę robisz :D

madzika pisze...

też często mówię do siebie,teraz wiem ,że to zły objaw :D

Rena Tuśka pisze...

Madziko, Kasia tak mówi z doświadczenia o tych chorobach:)
Ach babcine szydełka - rozmarzyłam się .Teraz czekam na efekty szydełkowe.
A za reklamę to sobie policzę;)
Buziaki[*]
Kasiula z tobą to już całkiem źle. Nie dość, że mówisz do siebie to jeszcze nie jesteś tego świadoma:) Hi, hi,hi! prawda, ze ładna broszkę dostałam:) Papatki!

maggie piu pisze...

Rena, pięknie dziękuję za odwiedziny!!!!
wspaniale sobie tworzysz!!!!
cudnie całuski

Nie zwlekaj z realizacja dobrego pomysłu.
Może się zdarzyć, ze ktoś inny też na niego wpadnie.
Wygrywa ten, kto pierwszy zacznie działać:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, to to zaznaczam), Proszę nie kopiować i nie wykorzystywac ich bez mojej zgody.

Archiwum bloga