piątek, 10 lutego 2012

Bale w karnawale

To głównie ma córcia się bawi:) Ja chyba za stara już jestem;) Najzwyczajniej mi się nie chce.
A, że Kaś się bawi to ja wymyślam, szyje, przerabiam.

  

Ostatnio zażyczyła sobie strój Draculaurą z Monstr High.
Spódnica z tiulowych pasków z czarnymi pająkami i nietoperkiem. Do bluzki doszyte mankiety i żabot z lumpeksowej bluzki damskiej. Wisior nietoperz na wstążce. Włosy z e sklepu chińskiego 10zł dlatego wypadały w trakcie tańców:/ Twarz pomalowałam.

 
Tak było rok temu. Przerobiłam nieco kupny strój :) Duzo cekinów i koralików . Tiulowe skrzydełka i dodatkowa spódniczka z kryształkami. Błyszczący różowy pasek. Winx Bloom we własnej osobie:)


 

 A tu moje maleństwo 2 lata temu. Zażyczyło sobie być zebra Marty z Madagaskaru :) Na getrach paski czarnego materiału. Przerobiona stara bluzka. Do rękawów doszyte kopytka. Na plecach polarowa grzywa i ogon. Uszka z polaru i makijaż.
 Ach te bale;)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających serdecznie:)


3 komentarze:

Kasia pisze...

aaaa, zapuść Kaśce włosy i koniecznie na czarno zafarbuj bo wygląda fantastycznie :D
pomysłowa mama z Ciebie - zebra mnie rozbroiła :)
buziole

Różany Anioł pisze...

Widać, że kreatywne Duszyczki jesteście!
U mojego Synka w przedszkolu tylko księżniczki i królowe, hi,hi a tu proszę jaka odlotowa osobowość rośnie! ;)
Buziaki dla Was! ;)

Peninia pisze...

Prześlicznie i wesoło:))Super!

Nie zwlekaj z realizacja dobrego pomysłu.
Może się zdarzyć, ze ktoś inny też na niego wpadnie.
Wygrywa ten, kto pierwszy zacznie działać:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, to to zaznaczam), Proszę nie kopiować i nie wykorzystywac ich bez mojej zgody.

Archiwum bloga